GRAVIT FAVICON

איך לבחור שולחן חיתוך מתאים?

הצורך בשולחנות חיתוך קיים בתעשיות שונות ומגוונות אך נוכל למצוא את שולחנות כאלו בעסקים בתחומי האריזה, השילוט, התצוגה והייצור. בעבר היו משמשים בשולחנות פשוטים, ורוב העבודה על גביי השולחן הייתה נעשית באופן ידני. כיום קיימות מערכות מתקדמות המשלבות שולחנות חיתוך עם מערכת דיגיטלית שאחראית על פעולת החיתוך עצמה בהתאם לנתונים שאנו מזינים אליה. הנתונים מספקים למערכת מידע על צורת החיתוך ועל אופי החומר שזקוק לחיתוך זה. שולחן חיתוך מספק פתרון למגוון רחב של פעולות בתעשיות רבות.

איך למעשה בוחרים שולחן שמתאים לצרכים שלנו?

בחירת שולחן צריכה לקחת בחשבון מגוון שיקולים כגון התאמת השולחן לצורך, איכות המכונה, מחיר שולחן החיתוך, גמישות המכונה, התאמה לצרכים עתידיים ועוד. למעשה, מדובר במציאת האיזון בין היצירתיות, כדאיות וקיימות. מערכת חיתוך מתאימה ומדויקת תספק פתרונות חיתוך דיגיטליים אמינים ועמידים לאורך זמן. 

אנחנו מייבאים שולחנות חיתוך מתקדמים של חברת COMAGRAV.

שולחן חיתוך מתוצרת COMAGRAV נותן מענה למגוון צרכים:

  • ייצור מעמדי תצוגה
  • חיתוך צורני של קרטון גלי
  • ייצור שילוט
  • ייצור תוויות ומדבקות
  • הכנת אבי טיפוס למגוון חומרי
  • אריזות ומארזי הגנה 

תהליך התאמת שולחן החיתוך ללקוח

שלב ראשון

בשלב ראשון של תהליך התאמת שולחן החיתוך ללקוח אנחנו לוקחים בחשבון פרמט עיקרי: קשיחות החומר. אנחנו מתייחסים לשלושה סוגים: חומרים רכים, חומרים קשים וחומרים קשיחים. לפי הצורך של החומר אנחנו יודעים איזה שולחן להתאים ללקוח.

לעיתים מגיעות בקשות לשולחנות עבור חיתוך בדים, עור, קרטון או נייר ועבור חומרים אלו ישנם שולחנות ספציפיים שיכולים לעשות את העבודה בצורה מושלמת.

שלב שני – בחירת מערכת ההפעלה של שולחן החיתוך

בתהליך בחירת שולחן החיתוך חשוב לקחת בחשבון גם את נוחות ההפעלה. מה הם הפרמטרים שניקח בחשבון בבחירת מערכת ההפעלה של השולחן?

  1.  תוכנת ההפעלה של המכונה. תוכנה ידידותית ואינטואיטיבית חוסכת זמן רב ומונעת טעויות. יתרה מזאת, ניתן להתקין במכונה מצלמה הקוראת QR CODE של החומר ובשילוב עם התוכנה מאפשרת מעבר בין קבצים ללא צורך בהתערבות המפעיל. 
  2. עוצמת מנוע השפינדל והתאמתו לצורך. מכונה בעוצמה הנכונה חוסכת זמן עבודה יקר. גם למשקל המכונה וליציבות יש השפעה על איכות העבודה, רמת הדיוק והעמידות לאורך זמן. המכונות שלנו בנויות מבסיס מתכת עם שולחן ואקום עוצמתי המבטיחים עמידות של המכונה גם במשימות אינטנסיביות לאורך זמן. פונקציות נוספות כמו התקנת מספר ראשי חיתוך, מחליף כלים אוטומטי ( קיים כסטנדרט בחלק מהדגמים של COMAGRAV ) ומודולריות האפשרת הוספת ראשי חיתוך בעתיד מבטיחה מכונה יעילה, רב תכליתית ועמידה לאורך שנים. 

כפי שהזכרנו, אנחנו ממליצים על חברת COMAGRAV. שולחן חיתוך מתוצרת COMAGRAV מאפשר עבודה עם כל סוגי החומרים, תוך התאמת עוצמת המכונה והסכינים לצורך. לשולחנות החיתוך שלנו יתרונות רבים כמו רמת דיוק גבוהה מאוד, שטח עבודה המותאם לצורך, מודולריות, יכולת עבודה עם מגוון רחב של חומרים ואפשרויות ייצור גם בכמויות קטנות.

צרו עמנו קשר למידע נוסף וייעוץ בבחירת הפתרון המתאים עבורכם.

Group (8)
יש לכם שאלות, צרו איתנו קשר

תודה שהשארתם פרטים

נצור קשר ממש בקרוב

גרביט